סדנת זכוכית זוגית

מוכרת להחזר מלחמות חרבות ברזל

יצירה בזכוכית היא חוויה ייחודית שמשלבת אמנות, כיף ואתגר. הזכוכית מתעצבת באש לוהטת והופכת תחת ידיכם ליצירת אמנות מרגשת שמביעה אתכם באופן הכי אישי.

הצטרפו אלינו לסטודיו הירושלמי לסדנה זוגית לפיסול בזכוכית, עם הטבה ייחודית לחיילי מילואים ששירתו מעל 30 ימי מילואים במלחמת חרבות ברזל! הסדנה שלנו מוכרת על ידי משרד הביטחון, המאפשרת קבלת החזר של עד 1500 ש”ח עבור השתתפותכם.

למה דווקא אצלנו?

הסדנה המיוחדת שלנו היא הזדמנות יוצאת דופן לזמן איכותי ומיוחד יחד, ליצור אמנות בזכוכית ולהתקרב זה לזה בתהליך יצירתי ומרגש. כל הסדנה ממוקדת אך ורק בכם – היא פרטית לחלוטין ונמשכת שעתיים שבהן תזכו להדרכה צמודה, אכפתית ומקצועית. ביחד תעצבו יצירות ייחודיות שיישארו אתכם כמזכרת אישית מרגשת.

התהליך פשוט ונוח:

– בחירת תאריך ושעה שמתאימים לכם – אנחנו מציעים גמישות בתיאום, כך שתוכלו לבחור את המועד הנוח לכם ביותר.
– הגשת בקשה לקבלת החזר ממשרד הביטחון בצורה קלה – אנו דואגים להקל על התהליך ומסייעים בהגשת הבקשה לקבלת ההחזר במידת הצורך.

מיקום מנצח:

הסטודיו שלנו ממוקם בלב ירושלים עם נוף עוצר נשימה של העיר העתיקה, כך שמעבר לחוויה היצירתית, תיהנו גם מהיופי והייחוד של הסביבה. המיקום המרכזי שלנו נגיש בקלות ונוח להגעה.

זו הזדמנות נפלאה לחוות זמן איכות ומרגש עם בן או בת הזוג, ליצור יחד ולהרגיש את החיבור המיוחד שנוצר כאשר עושים משהו משמעותי ומיוחד יחד. סדנת פיסול בזכוכית תעניק לכם את השקט וההנאה שאולי כל כך חסרים אחרי תקופה של שירות תובעני.

אל תפספסו את ההזדמנות הזו – הירשמו עכשיו לסדנה זוגית פרטית בסטודיו שלנו בירושלים, ותתחילו ליצור רגעים בלתי נשכחים בזכוכית.

לפרטים נוספים ולהרשמה

מלאו את טופס ההרשמה באתר או צרו קשר ישירות ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי. אנחנו כאן בשבילכם לעזור בכל שלב, ונשמח ללוות אתכם בתהליך פשוט וקל.

אולי יעניין אותך